Autoryzacja rozmówcy kodem klienta = BEZPIECZEŃSTWO TWOICH DANYCH

Szanowny Kliencie,

W związku z wejściem dn. 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego „RODO” i dla podniesienia bezpieczeństwa Twoich danych i przepływu informacji, od dnia 01.08.2019r. firma TRONIK Sp. z o. o. Sp. k. wprowadza autoryzację rozmówcy za pomocą klienckiego kodu autoryzacyjnego, w celu potwierdzenia praw do wydawania dyspozycji i pozyskiwania informacji.

Rozmówca, który nie będzie znał kodu autoryzacyjnego swojej firmy nie będzie w stanie zlecić żadnych dyspozycji ani pozyskać informacji dotyczących usług i statusów, za pośrednictwem rozmowy telefonicznej.

Kod autoryzacyjny to poufny ciąg znaków alfanumerycznych, umożliwiający autoryzację rozmówcy.
Kod ten dostępny jest w naszym darmowym serwisie internetowym Panel Klienta Tronik, w zakładce „Ustawienia” .
Domyślnie wygenerowany jest przez system Panel Klienta, ale istnieje możliwością zmiany kodu na dowolny, składający się minimum z 6 znaków (data, słowo, zdanie, ciąg znaków) także z pozycji Panelu Klienta.


Jak uzyskać dostęp do Panelu Klienta?

Wystarczy zapoznać się z Regulaminem korzystania z usługi, wypełnić i przekazać nam drogą mailową na adres klient@tronik.pl skan Formularza rejestracyjnego. Formularz lub jego skan można także przekazać opiekunowi handlowemu, przesłać do siedziby firmy lub na adres biuro@tronik.pl.
Po poprawnej autoryzacji, na wskazane w formularzu adresy mailowe Użytkownicy otrzymają dane dostępowe (login i hasło tymczasowe). Po zalogowaniu do portalu, zalecamy każdemu Użytkownikowi zmianę hasła tymczasowego na docelowe.

Panel Klienta dostępny jest na stronie https://klient.tronik.pl
Dostęp możliwy jest także przez stronę www.tronik.pl -> [STREFA KLIENTA] w prawym górnym rogu strony.

Masz pytania?
Skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym lub zadzwoń do biura TRONIK tel. 23 692 68 88.

STREFA KLIENTA
polski