Ułatwienia dostępu

Tronik Sp. z o.o. Sp. k.

Usługi i koszty pod kontrolą z nowym, darmowym serwisem – PANEL KLIENTA TRONIK.

Usługi i koszty pod kontrolą z nowym, darmowym serwisem

Miło nam poinformować, że firma Tronik Sp. z o.o. Sp. k. mając na uwadze wygodę i oczekiwania Klientów, uruchomiła nowy serwis internetowy umożliwiający m.in. pełną kontrolę i zarządzenie płatnościami za usługi realizowane przez naszą firmę – Panel Klienta Tronik.

 

  • DOSTĘP DO SERWISU PANEL KLIENTA TRONIK JEST ZUPEŁNIE DARMOWY!

 

Aby prowadzić firmę z sukcesem, trzeba mieć pełną kontrolę nad kosztami. Portal Panel Klienta Tronik daje Ci tę możliwość i pomaga zachować nad tym kontrolę. Zapewnia on łatwy i stały dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat usług, kosztów i płatności, w każdym miesiącu rozliczeniowym i na każdym etapie trwania umowy.

 

  • PANEL KLIENTA TRONIK DOSTĘPNY ONLINE 24/7!

 

Najważniejsze funkcje Portalu:
– bieżące informacje o saldzie konta, płatnościach i zaległościach
– przegląd, pobieranie oraz wydruk faktur i dokumentów finansowych
– dostęp do serwisu 24/7, niezależnie od miejsca pobytu
– możliwość zgłoszenie zmiany adresu do korespondencji
– możliwość założenia dodatkowego konta użytkownika dla pracowników
– dostęp do serwisu z każdej platformy (komputer, smartfon, tablet) z dostępem do internetu
– możliwość powiązania kilku kont bez konieczności przelogowania się użytkowników
– stały dostęp do informacji dotyczących nowości i funkcjonalności naszych systemów oraz promocji
… cały czas pracujemy nad rozwojem Portalu i z czasem dostępne będą dodatkowe, praktyczne funkcje.

 

  • JUŻ DZIŚ WPROWADŹ NOWE NARZĘDZIE USPRAWNIAJĄCEGO PRACĘ KSIĘGOWĄ!

 

Jak uzyskać dostęp do Panelu Klienta Tronik?
Wystarczy zapoznać się z Regulaminem korzystania z usługi, wypełnić i przekazać nam drogą mailową na adres klient@tronik.pl skan Formularza rejestracyjnego. Formularz lub jego skan może także przekazać Opiekunowi Handlowemu, przesłać do siedziby firmy lub na adres biuro@tronik.pl. Po poprawnej autoryzacji, na wskazane w formularzu adresy mailowe zostaną wysłane dane dostępowe Użytkownika (login i hasło tymczasowe). Pozostaje zalogowanie do Portalu, zmiana hasła tymczasowego na docelowe i korzystanie z nowego, szybkiego i wygodnego narzędzia jakim jest Panel Klienta Tronik.

Panel Klienta Tronik dostępny jest w zakładce [STREFA KLIENTA] na stronie www.tronik.pl.

Zapraszamy do korzystania z Panelu Klienta Tronik!

Udostępnij artykuł