Główne zadania:
- Przeprowadzanie dokładnych badań w celu identyfikacji i kwalifikacji kontaktów w docelowych branżach (transport drogowy, farmaceutyczny, rolniczy, FMCG).
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Kwalifikowanie potencjalnych klientów jako szans sprzedażowych poprzez zimne telefony (cold calling), social media.
- Organizacja i umawianie spotkań dla zespołu sprzedażowego.
- Współpraca z działem handlowym w celu zapewnienia zgodności celów spotkań z potrzebami klientów.
- Prowadzenie dokładnej ewidencji danych kontaktowych, terminów spotkań i follow-upów.
- Budowanie wizerunku firmy Tronik.
Oczekiwania
- doświadczenie w sprzedaży telefonicznej – szukamy osób, które „nie boją się telefonu” 😊,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i zdolności komunikacyjne,
- proaktywna postawa i dobra organizacja pracy własnej,
- łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie i elastyczne formy współpracy – umowa o pracę lub B2B,
- narzędzia umożliwiające realizację celów (laptop, telefon),
- system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy (wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy),
- kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku,
- możliwość podjęcia nowego wyzwania i realny wpływ na swój rozwój firmy,
- pracę w dynamicznym zespole, ludzi lubiących ze sobą współpracować i wspierających się