Ułatwienia dostępu

Tronik Sp. z o.o. Sp. k.

Kariera

Razem z nami odkrywaj nowe horyzonty technologii!

Zapraszamy Cię do naszego zespołu, gdzie z pasją i zaangażowaniem tworzymy innowacyjne rozwiązania! Naszą tajemnicą sukcesu są niezwykle kreatywni i doświadczeni ludzie, którzy nie boją się nowych wyzwań.

mężczyzna w okularach i brodzie, ubrany w białą koszulę

Dołącz do nas!

U nas znajdziesz nie tylko pracę, ale także miejsce, gdzie Twoje pomysły i inicjatywa będą docenione. Dla naszych pracowników tworzymy atrakcyjne warunki zatrudnienia, dbamy o rozwój zawodowy i wspieramy tworzenie przyjaznej i pozytywnej atmosfery w pracy.

Jeśli masz w sobie determinację, by osiągać cele i nie boisz się nowych zadań, to czekamy właśnie na Ciebie. Dołącz do naszego zespołu i razem z nami rozwijaj swoje umiejętności, tworząc wyjątkowe projekty!

Sprawdź nasze oferty pracy

Główne zadania:

  • rozwiązywanie zgłaszanych przez użytkowników problemów związanych z aplikacjami firmy TRONIK oraz raportowanie skuteczności wprowadzonych rozwiązań
  • monitorowanie działania urządzeń i usług w celu zapewnienia ich poprawnego funkcjonowania
  • konfiguracja oraz programowanie urządzeń GPS zgodnie z wymaganiami klientów
  • prowadzenie szkoleń użytkowników w zakresie obsługi i wykorzystania funkcji systemu
  • wspieranie zespołu serwisantów przy zdalnych pracach serwisowych, zapewniając sprawną współpracę i koordynację działań.

 

Oczekiwania

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (matematyka, informatyka, elektronika lub pokrewne)
  • dynamika w działaniu, komunikatywność, umiejętność współpracy z klientem biznesowym
  • radzenie sobie w sytuacjach stresowych, szybkie rozwiązywanie problemów, samodzielność i dobra organizacja pracy
  • swobodna obsługa popularnych systemów operacyjnych, aplikacji oraz narzędzi do zdalnych połączeń
  • chęć do nauki, rozwoju oraz aktywnego uczestnictwa w działaniach związanych z rozwojem produktów
  • skuteczne poszukiwanie przyczyn oraz rozwiązań problemów technicznych
  • doświadczenie w obszarze wsparcia IT (helpdesk)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

 

Oferujemy:

  •  stabilne zatrudnienie i elastyczne formy współpracy – umowa o pracę lub B2B,
  • narzędzia umożliwiające realizację celów (laptop, telefon),
  • system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy (wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy),
  • kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku,
  • możliwość podjęcia nowego wyzwania i realny wpływ na swój rozwój firmy,
  • pracę w dynamicznym zespole, ludzi lubiących ze sobą współpracować i wspierających się,
  • dodatkowe benefity.

Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV TRONIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA, UL. TRAUGUTTA 2B, 06-100 PUŁTUSK w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Aplikacja na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia technicznego






    Pola oznaczone * – są wymagane.

    Zadania:
    • aktywna sprzedaż i promocja autorskich rozwiązań firmy,
    • realizacja planów sprzedaży,
    • przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji i sporządzanie umów sprzedaży,
    • nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
    • monitorowanie i analiza działań konkurencji,
    • raportowanie wyników pracy.
    Wymagania:
    • praktyczna znajomość branży transportowej (dodatkowym atutem jest znajomość systemów do lokalizacji i monitoringu parametrów eksploatacyjnych pojazdów, oraz systemów TMS),
    • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym ze sprzedażą lub zarządzaniem sprzedażą,
    • dynamika w działaniu, wysoka orientacja na wynik i konsekwencja w dążeniu do celu,
    • proaktywna postawa i dobra organizacja pracy własnej,
    • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
    • przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych,
    • gotowość do pracy w terenie – wymagane czynne prawo jazdy kat. B
    • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
    Oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie i elastyczne formy współpracy – umowa o pracę lub B2B,
    • narzędzia umożliwiające realizację celów (laptop, telefon, samochód służbowy),
    • system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy (wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy),
    • kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku,
    • możliwość podjęcia nowego wyzwania i realny wpływ na swój rozwój firmy,
    • pracę w dynamicznym zespole, ludzi lubiących ze sobą współpracować i wspierających się.

    Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić klauzulę:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV TRONIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA, UL. TRAUGUTTA 2B, 06-100 PUŁTUSK w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

    Aplikacja na stanowisko:

    Przedstawiciel Handlowy






      Pola oznaczone * – są wymagane.

      Zadania:

      • Prowadzenie szkoleń i prezentacji z dostarczanych rozwiązań u klientów lub zdalnie
      • Zdalne wsparcie techniczne użytkowników naszych aplikacji
      • Konfiguracja i programowanie urządzeń GPS
      • Asystowanie przy pracach prowadzonych zdalnie przez zespół serwisantów
      • Udział w spotkaniach biznesowych
      • Analiza procesów w firmie klienta
      • Konsultacje z innymi zespołami
      • Zarządzanie dokumentacją i tworzenie specyfikacji technicznych
      • Raportowanie błędów i proponowanie rozwiązań

       

      Wymagania: 

      • Wykształcenie średnie lub wyższe (kierunki: matematyka, informatyka, elektronika)
      • Dynamika w działaniu, komunikatywność oraz umiejętność pracy z klientem biznesowym
      • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów
      • Dla nas kluczowe jest zaangażowanie – wszystkiego Cię nauczymy 🙂
      • Samodzielność oraz dobra organizacja pracy – damy Ci dużą swobodę w działaniu
      • Znajomość popularnych systemów operacyjnych, aplikacji i systemów połączeń zdalnych
      • Chęć do nauki i rozwoju
      • Chęć uczestnictwa w działaniach dotyczących rozwoju produktów i usług
      • Wytrwałość w poszukiwaniu źródeł i rozwiązań problemów technicznych,
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • Miłe widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP, TMS i narzędziami raportowymi

      Oferujemy:

      • Stabilną pracę i elastyczne formy współpracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + premię uznaniową uzależniona od Twoich wyników
      • Realny wpływ na rozwój produktów i usług firmy
      • Możliwość rozwoju w obszarze IT oraz awansu wewnętrznego
      • Dobrą lokalizację biura przy ulicy Norwida 4, Garnizon
      • Możliwość wyboru ścieżki rozwoju zawodowego
      • Szkolenia wewnętrzne
      • Pracę w przyjaznej atmosferze w ambitnym i nastawionym na sukces zespole

      Zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania CV na adres: rekrutacja@tronik.pl wraz z niżej zamieszczoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

      „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV TRONIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA, UL. TRAUGUTTA 2B, 06-100 PUŁTUSK w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

      Aplikacja na stanowisko:

      Wdrożeniowiec IT/Specjalista ds. wsparcia technicznego






        Pola oznaczone * – są wymagane.

        Jeśli jesteś zainteresowany pracą w TRONIK, prześlij swoje CV, korzystając z formularza albo na adres rekrutacja@tronik.pl

        Nie znalazłeś oferty dla siebie?

        Prześlij nam swoje CV, a my skontaktujemy się z Tobą, jeśli ukaże się stanowisko zgodne z Twoimi umiejętnościami.